Responsive Advertisement

2022. szeptember 23., péntek

Nézzük át együtt: Édes Tini Élet

 



Értékelés: 5/4

Rietta egy tehetséges, középiskolás focista, akinek ambiciózus álma van. Úgy tűnik, közelebb kerülhet az áhított célhoz, ugyanis új igazgatója, már alig várja, hogy kinevezze őt a lánycsapat kapitányának. Ez azonban nem sikerül zökkenőmentesen, ahogy Ria bemutatkozása sem. A szemtelen nyelvű leányzó már az első napon összetűzésbe keveredik Devonnal, aki nem kisebb személyiség, mint a sikeres fiúcsapat irányítója. A jóképű, éles pillantású focizseni meg sem próbálja tagadni, hogy egy cseppet sem örül az új jövevénynek, aki az érkezésével felforgatta az egész Sir Walton Gimi életét.

Ez a sportban, izgalomban, szerelemben bővelkedő történet biztosan megdobogtatja a szíveket!


Bevezetés:

Itt is szeretném megköszönni az írónőnek, hogy belekóstolhattam egy olyan MAGYAR tiniregénybe, amely a sport körül forog. Konkrétabban a foci körül. Ráadásul ez egy kivételes alkalom, ugyanis ez a blog poszt hamarabb fog kikerülni, mint az instagram posztom, szóval érezzétek megtisztelve magatokat, hogy előbb láthatjátok a könyvhöz készült képemet. :D

Fülszöveg:

Őszíntén felkeltette az érdeklődésemet a fülszöveg, mivel sosem olvastam sportról szóló történetet. Eleinte eléggé szkeptikusan álltam hozzá, mégis hogyan lehet keverni úgy a sportot és a romantikát úgy, hogy az elnyerje a tetszésem? Mert lehet nem látszik, de nem töltöm a szabadidőmet meccsek nézésével, vagy játszásával, az egyedüli ilyen sport az a röplabda (amit imádok) :D. De a lényeg! Hogyan tudja úgy bemutatni a sportot, hogy értsem mi történik. Hát könnyen és okosan. :)

Első benyomások:

Ha egy szóval kellene jellemeznem az élményt azt mondanám hogy GÓÓÓÓL, mert betalált. De ennél azért árnyaltabban is megtudom fogalmazni, és remélem mindenki értékelte a poént. :D  Amikor elkezdtem a könyvet, nagyon nehezen haladtam vele. Bár ott még nem tartottam semmit kifogásolhatónak, csupán új könyv, új szereplők, a cselekmény még nem bontakozott ki. Miután feltűnt Devon és a gárdája, gyakran találtam egy-egy szereplőt túlzónak, ami nem tükrözte annyira a valóságot, míg Ria nem adott rá okot, hogy tükrözze. :D De mindent kicsit később. :)

Történet:

Új suli, új barátok, mi kell még? Ja, igen. A szerelem. Már az elejétől lehet tudni ki lesz a szerencsés, mint bármelyik más tiniregényben. Az új lányhoz csakis a suli nagymenője jöhet számba. De a sport és a főszereplő stílusa mégis egy egyediséget, egy plusz ízt hoz a gépezetbe. Imádtam, a beszólásokat, az oltogatásokat, hogy mennyire ésszerű minden, pár dolgot kivéve. Ez leginkább a szereplőkön múlt ezért majd azt ott kifejtem. A végén pedig érződött az, hogy az írónő is belerázódott, megszokta a cselekményt, a szereplőket így egy nagyszerű... függővéget sikerült összehoznia. (igen, hozzá kéne szoknom, hogy sorozatoknál függővég van :)). Izgalmas és pörgős lezárásával biztos, hogy folytatni szeretnéd, és az utolsó 100 oldalt már együltő helyedben fogod végigolvasni. 

Karakterek:

Na a karakterek azok, amelyek a "legnagyobb" gondot okozták a történet alatt. Míg Ria egy erős, megfontolt női karakter, aki bárkit leteremt, addig Devon karaktere számomra egy hatalmas kérdőjel. Csapong a menő és megfontolt és a forrófejű kapkodó között. Így én még várom tőle a karakterfejlődést a második részben. Voltak olyan mellékszereplők is, kiknek hanghordozása kicsit erős volt, nem ezt vártam és talán az "elrablós" rész is kicsit túllőtt a célon (bár a következményein kifejezetten jól szórakoztam). Ha ezeken a nüansznyi döccenőkön túllépünk igazából erős karaktereket sorakoztat fel, és annak is nagyon örültem, hogy sikerült belopniuk magukat a szívembe. Kedvenc mellékszereplőm egyértelműen Markus volt, és a Viával való kapcsolata engem megvett kilóra. Főleg, hogy Viával együtt tudok érezni, én se tudtam sose, hogy az adott illető közeledni akart-e vagy sem. (azóta se tudom) :D Ria meg... Ria. Imádtam a csípősségét és a belevalóságát. Arról nem is beszélve, hogy mostanában nagyon nem bírom a töketlenkedést szóval Ria külön pluszt is kap ezért. :) És Devonnal bármennyire is kérdőjel számomra érzem a kémiát. Összeillenek, várom milyen párt fognak alkotni, de egyben szeretném ha még tartana az adok-kapok kettejük között.

Végszó:

A történet sikeresen összekeverte a sportot a romantikával és izgalmassá, könnyeddé tette azt azoknak, akik azon kívül, hogy a labdát hálóba kell lőni (én :D), nem nagyon tudják a szabályokat. Bár a karakterek okozták a legtöbb gondot, a történet nagyon kreatív és különleges. Azt meg nem szabad elfelejteni, hogy ez az első rész így a második és a harmadik még alakíthat szereplőink megítélésén. Számomra egy kellemes csalódás volt, mindenképpen el fogom olvasni a többi részt. Az írónő nagyon jól el tudja ültetni a bogarat a fejekben a különböző idézetes videóival, szóval érdemes meglesni az oldalát instagramon is. 

Én megköszönöm a figyelmet és a lehetőséget. Olvassatok sokat én meg elköszönök mára.

Vigyázzatok magatokra! :D

Vh


Ha tetszik amit látsz legyél állandó olvasóm. 
Tetszenek a szerkesztéseim? Nézz fel az instagram oldalamra: @_vasutas.holgy_

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Comments

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *