Responsive Advertisement

2021. szeptember 23., csütörtök

Nézzük át együtt: Bárcsak igaz volnál


Alyona Crower: Bárcsak igaz volnál

Értékelés: 5/5

Rosemary mindaddig nem tudja, milyen a boldogság, míg egy éjszaka Noah meg nem látogatja őt álmában. Különös vonzalom alakul ki közöttük, de a sors csúfos játékot űz velük. Nem csak a távolság választja el őket egymástól, hanem a közöttük lévő kétszáz év is. Így csupán az álmaikban lehetnek együtt, míg nappal mindketten az életüket élik. Rosemaryt rettegésben tartja a férje, Charles, Noaht pedig igyekszik az ujja köré csavarni egy igencsak titokzatos lány. Idővel mindketten kénytelenek fontos döntéseket hozni, lavírozva a való élet és az annyira vágyott szerelem között.

Ezúton is köszönöm az írónőtől azt, hogy lehetőséget adott arra, hogy még megjelenés előtt elolvassam legújabb könyvét, amiről értékelést már molyon is írtam, de úgy gondolom megérdemel egy blog posztot is. Egy 150 oldalas regényről van szó, ami magába foglalja Noah és Rosemary reménytelen szerelmét, ami rendkívűl kellemes kikapcsolódást nyújt, érzékeny lelkűeknek pedig zsepi sem árt mellé. 

A cselekmény két korszak között váltakozik. A mi, kényelmes világunkban és a zord 19. században. Nem is kell mondanom, a hangulata teljesen magával ragadott, úgy éreztem teljesen a történet részese vagyok. Ez is csak az írónőt igazolja, mert már az első mondatoktól kezdve megállapítottam, hogy gyönyörűen ír. Ahogy fogalmaz, melengeti az én kicsi szívemet. 

A karakterek kidolgozottak voltak, nem éreztem azt, hogy egy szereplő is stagnálna a helyzetében (talán ez a terjedelemnek is köszönhető) mindenképpen Rosemary volt a kedvencem, mivel alapjáraton szeretem a régi korok egyszerűségét és mert ő egy nagyon erős női karakter, aki túlélte élete megrontóját és megtalálta örök szerelmét (mégha a fiú egy másik korból való is volt). Noah egy szintén népszerű arc számomra. Kicsit esetlen, ügyetlen, elvakult, de ez mind csak a felszín. Belül szintén egy erős jellem rejlik, csak nem szereti ezt felhozni. 

Utoljára, történetvezetése és cselekménye igen egyszerű, de emiatt is annyira könnyed és kellemes olvasmány. Imádtam és imádom, ahogy az írónő ír, vezeti a szálakat, alakítja a karaktereket. Egy izgalmas és egyedi alaptörténetet tár elénk, remélem a következő könyveiben sem lesz hiány belőle!


Köszönöm, hogy végigolvastad, legyen csodaszép napod és légy vidám! :D



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Comments

Kapcsolatfelvételi űrlap

Név

E-mail *

Üzenet *